TÁJÉKOZTATÁS NYÁRLŐRINCI FELHASZNÁLÓINK RÉSZÉRE, ÁTMENETI VÍZMINŐSÉGI PROBLÉMÁRÓL

TISZTELT NYÁRLŐRINCI FELHASZNÁLÓINK!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Nyárlőrincen felmerült vezetékesvíz minőségi probléma elhárítása érdekében mechanikai hálózattisztítást végeztünk, mely során a hálózatban lévő üledéket eltávolítottuk. Akkreditált laboratóriumban elvégzett vízminta vizsgálatok alapján, a hálózattisztítás járulékos hatásaként, a vízminőség bakteriológiai szempontból átmenetileg leromlott.

Nyárlőrinci felhasználóinkat kérjük, hogy az ivóvíz fogyasztása vagy főzési célú felhasználása esetén forralják fel a vizet. A vízhálózatból vételezett víz egyéb célokra (tisztálkodás, mosás, öntözés stb.) korlátozás nélkül felhasználható.

Szakembereink mindent megtesznek a ivóvízminőség helyreállítása érdekében, ezúton is kérjük szíves türelmüket. Továbbra is tájékoztatni fogjuk Önöket a hálózati víz minőségével és a szükséges intézkedésekkel kapcsolatban.

Tisztelettel: BÁCSVÍZ Zrt.

Back to Top

TISZTELT ÜGYFELÜNK!

Tájékoztatjuk, hogy Ügyfélszolgálati irodáinkban az IDŐPONTFOGLALÁSSAL rendelkező ügyfeleink számára a személyes ügyintézést az alábbi nyitva tartás szerint biztosítjuk:


  • Kizárólag az időpontfoglalással érkező Ügyfeleinket fogadjuk, időpontot kérjük szíveskedjen foglalni a 06 80/40 30 20 telefonszámon, a www.bacsviz.hu//ugyfelszolgalat/elektronikus-ugyintezes/ felületen vagy a BÁCSVÍZ mobil applikáción.
  • Az ügyfélkapcsolati irodában csak érdemi ügyintézés céljából tartózkodhat Felhasználó. Kérjük, az ügyintézést egy személy végezze! Az ügyintézéshez munkatársunk szólítani fogja Önt.
  • Kérjük, csak a legszükségesebb esetben vegyék igénybe a személyes ügyfélszolgálatot! Elektronikus és telefonos ügyfélkapcsolatunk továbbra is az Önök rendelkezésére áll.

Telefonos ügyfélkapcsolat: 06 80/40 30 20
E-mail ügyfélkapcsolat: info@bacsviz.hu
Online ügyfélkapcsolat: www.bacsviz.hu
Levelezési címünk: 6000 Kecskemét, Izsáki út 13.

Türelmüket és együttműködésüket köszönjük!