TÁJÉKOZTATÁS SZEMÉLYES ÜGYFÉLFOGADÁS ÁTMENETI FELFÜGGESZTÉSÉRŐL

Tisztelt Felhasználóink!

A BÁCSVÍZ Zrt. a személyes ügyfélfogadást a járványügyi helyzetre tekintettel 2020. november 16-tól átmenetileg felfüggeszti.

Ügyintézési lehetőségek:

Válassza továbbra is az online ügyfélszolgálatot, mobilapplikációinkat, a telefonos ügyfélszolgálatot, illetve eljuttathatja hozzánk megkeresését e-mail-ben az info@bacsviz.hu e-mail címen valamint postai úton a 6000 Kecskemét, Izsáki út 13. alatti címre.

Online elérhetőségünk: www.bacsviz.hu

Mobilapplikációinkat letöltheti az alábbi hivatkozásokon:
Android      iOS

Telefonos ügyfélszolgálatunk várja hívását: 06 (80) 40 30 20

Írásbeli kapcsolatfelvétel: BÁCSVÍZ Zrt., 6000 Kecskemét, Izsáki út 13.

Műszaki hibabejelentés a 0680/200-423 telefonszámon lehetséges.

Annak érdekében, hogy számláit a továbbiakban is határidőben rendezni tudja, kérjük, használja online ügyfélszolgálatunkat vagy mobilapplikációnkat, melyek segítségével ügyeit a nap 24 órájában otthonról intézheti.

Amennyiben Ön papíralapú számlát kap, gyors és hatékony számlaküldés érdekében kérjük, váltson e-számlára!

Részletekért keresse fel honlapunkat a www.bacsviz.hu/e-számla menüpontban!

A regisztráció néhány percet vesz csupán igénybe.

Számlái befizetéséhez több lehetőség áll rendelkezésére:

  • online bankkártyás fizetés
  • átutalás a 12076903-00165296-00100006 számlaszámra. Átutalás esetén hivatkozzon a számla sorszámára és a számlán szereplő szerződéses folyószámlaszámra.
  • csoportos beszedési megbízás melyet számlavezető bankjánál kezdeményezhet az Ön szerződéses folyószámla száma (a számla harmadik oldalán található) és a BÁCSVZ Zrt. azonosítója (A10734702T203) segítségével. Erre, szinte minden esetben lehetősége van online is, amennyiben e-bankkal rendelkezik. (A pontos feltétekkel kapcsolatban kérjük számlavezető bankjánál érdeklődjön.)

BÁCSVÍZ Zrt.

2020. 11. 16.