Tisztelt Felhasználóink!
Ceglédi fogyasztóinktól az elmúlt időszakban számos bejelentés érkezett zavaros, kellemetlen szagú szennyezett csapvíz miatt.
Társaságunk számára kiemelten fontos az ügyfelek elégedettsége, valamint a biztonságos és megfelelő minőségű ivóvíz folyamatos biztosítása, ennek érdekében minden bejelentést kiemelt figyelemmel kezelünk, és haladéktalanul intézkedünk a szükséges műszaki beavatkozások elvégzéséről. A panaszbejelentések alapján munkatársaink minden esetben hálózatöblítéseket végeztek az érintett szakaszokon, azonban a végrehajtott beavatkozások nem vezettek tartós javuláshoz. Ezúton szeretnénk tájékoztatni felhasználóinkat, hogy jelenleg több, Cegléd város ivóvízhálózatát érintő jelentősebb meghibásodás javítása van folyamatban. A csőtörések miatt a hálózatba táplált tisztított víz aránya lecsökkent a fertőtlenített nyersvízhez képest, továbbá a hálózatban kialakuló megváltozott áramlási viszonyok a csőfalakon lerakódott biofilm leválását idézik elő, melyek hatására a víz több esetben és tartósan zavarossá, vöröses-barnás színűvé válhat, illetve fogyasztóink esetenként kellemetlen szagot is tapasztalhatnak a víz kiengedésekor. A műszaki problémák elhárítását folyamatosan végezzük, és minden erőforrásunkkal azon dolgozunk, hogy a lehető legrövidebb időn belül ismét stabil, megfelelő minőségű ivóvízellátást biztosítsunk a város teljes területén.
Az okozott kellemetlenségekért elnézést kérünk, amennyiben a továbbiakban is minőségi problémát tapasztalnak, kérjük, jelezzék azt társaságunk ingyenesen hívható telefonszámán: +36 80 200 423.
Együttműködésüket köszönjük!