Közlemény! Ceglédi fogyasztóinktól az elmúlt időszakban számos bejelentés érkezett zavaros, kellemetlen szagú szennyezett csapvíz miatt.

Tisztelt Felhasználóink!

Ceglédi fogyasztóinktól az elmúlt időszakban számos bejelentés érkezett zavaros, kellemetlen szagú szennyezett csapvíz miatt.
Társaságunk számára kiemelten fontos az ügyfelek elégedettsége, valamint a biztonságos és megfelelő minőségű ivóvíz folyamatos biztosítása, ennek érdekében minden bejelentést kiemelt figyelemmel kezelünk, és haladéktalanul intézkedünk a szükséges műszaki beavatkozások elvégzéséről. A panaszbejelentések alapján munkatársaink minden esetben hálózatöblítéseket végeztek az érintett szakaszokon, azonban a végrehajtott beavatkozások nem vezettek tartós javuláshoz. Ezúton szeretnénk tájékoztatni felhasználóinkat, hogy jelenleg több, Cegléd város ivóvízhálózatát érintő jelentősebb meghibásodás javítása van folyamatban. A csőtörések miatt a hálózatba táplált tisztított víz aránya lecsökkent a fertőtlenített nyersvízhez képest, továbbá a hálózatban kialakuló megváltozott áramlási viszonyok a csőfalakon lerakódott biofilm leválását idézik elő, melyek hatására a víz több esetben és tartósan zavarossá, vöröses-barnás színűvé válhat, illetve fogyasztóink esetenként kellemetlen szagot is tapasztalhatnak a víz kiengedésekor. A műszaki problémák elhárítását folyamatosan végezzük, és minden erőforrásunkkal azon dolgozunk, hogy a lehető legrövidebb időn belül ismét stabil, megfelelő minőségű ivóvízellátást biztosítsunk a város teljes területén.

Az okozott kellemetlenségekért elnézést kérünk, amennyiben a továbbiakban is minőségi problémát tapasztalnak, kérjük, jelezzék azt társaságunk ingyenesen hívható telefonszámán: +36 80 200 423.

Együttműködésüket köszönjük!

Tisztelettel:
BÁCSVÍZ Zrt.

Ugrás a tartalomhoz